1 października 2014

Felieton. Rejestr umów Centrum Kultury i Wypoczynku jak rejestr skazanych! Tak na zapytanie odpowiada dyrekcja CKiW

Jeszcze w kwietniu zwróciłem się do dyrekcji Centrum Kultury i Wypoczynku w Andrychowie z wnioskiem o podanie rejestru wszystkich umów zawartych przez CKiW z podmiotami w 2013 roku. Do czerwca nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi. Przekazano mi jedynie spis nazwisk, który w żaden sposób nie można było potraktować jako odpowiedzi na mój wniosek. Dlatego też w czerwcu ponownie zwróciłem się w trybie udzielenia informacji publicznej o udostępnienie rejestru umów z 2013 roku. Dokument taki powinien zawierać: datę zawarcia umowy, kontrahenta (nazwę podmiotu bądź nazwisko w przypadku osoby fizycznej), opis umowy oraz wartość umowy (zł). Takie same standardy obowiązują w innych instytucjach samorządowych w naszym kraju. Poniżej prezentuję skany rejestru, który mi w końcu udostępniono. Akta te są, moim zdaniem kuriozalne, ale każdy z Czytelników może ocenić je sam.  


LinkWithin