12 września 2014

Komitet Krzysztofa Kubienia zaprasza do współpracy. Oświadczenie kandydata na burmistrza Andrychowa.

4 września 2014 r. zarejestrowany został Komitet Wyborczy Wyborców Krzysztofa Kubienia Razem Andrychów. Właśnie dopinane są wszystkie formalności konieczne do jego funkcjonowania. W listopadowych wyborach samorządowych ponadpartyjnym kandydatem komitetu na burmistrza Andrychowa będzie Krzysztof Kubień. Popierani przez lidera społecznicy będą walczyć o mandaty do Rady Miejskiej we wszystkich 21 okręgach. Serdecznie zapraszamy mieszkańców naszej gminy do współpracy w ramach kampanii wyborczej. Chętnych prosimy o kontakt mailowy na adres: radnykrzysztofkubien@wp.pl.

Jednocześnie zwracamy się do wszystkich Obywateli naszej małej Ojczyzny o wzięcie udziału w tegorocznych wyborach samorządowych. 16 listopada będą ważyć się najbliższe losy mieszkańców Gminy Andrychów! Weźmy sprawy we własne ręce! Wybierzmy ludzi uczciwych, kompetentnych i szczerze związanych z tą gminą!

                              -------------------------------------------------------------------------------------
Oświadczenie Krzysztofa Kubienia, kandydata na burmistrza Andrychowa:

Szanowni Państwo! Mieszkańcy Gminy Andrychów!

Zbliża się czas wyborów samorządowych. Czas podejmowania ważnych decyzji. Decyzji, od których będzie zależeć przyszłość nasza i naszych rodzin. Zachęcony przez bardzo wielu mieszkańców tej gminy i przez różne środowiska postanowiłem zmierzyć się z wyzwaniem i poprosić o Państwa głos w wyborach nowego burmistrza Andrychowa.

To trudne postanowienie, bo wiąże się ze świadomością wielkiej odpowiedzialności wzięcia na swoje barki ciężaru zarządzania rodzinną, tak bliską memu sercu gminą. Wiąże się także z rezygnacją z dwunastoletniego członkostwa w Prawie i Sprawiedliwości, które postawiło w tych wyborach na innego lokalnego kandydata. Nie zmienia to faktu, że nadal jestem człowiekiem, któremu ideały prawicowe przyświecają w działalności polityczno - społecznej. Bliskie mi są także wartości chrześcijańskie i patriotyczne.

Nie zamierzam również odcinać się od swojej dotychczasowej działalności. Jednakże dla oczyszczenia atmosfery oraz z szacunku dla wyborców i demokracji postanowiłem w tej sytuacji założyć komitet ponadpartyjny.

Szanowni Państwo! Moja wieloletnia działalność społeczna związana jest z andrychowskim samorządem. Od 2002 roku trzykrotnie pełniłem funkcję radnego Rady Miejskiej w Andrychowie, a w latach 2006 – 2010 byłem jej przewodniczącym. Od 2010 r. przewodniczyłem opozycyjnemu Klubowi Radnych PiS w RM. Jestem aktywnym członkiem komisji tego gremium. Swą działalność samorządową prowadzę też za pośrednictwem stworzonego w 2012 r. bloga „Razem dla Andrychowa” (ponad pół miliona wyświetleń), na którym informuję o działaniach lokalnego samorządu i wyrażam opinie własne oraz moich wyborców na temat spraw publicznych Gminy Andrychów.

To właśnie moja konsekwentnie prowadzona w ostatnich latach działalność skłoniła wiele osób oraz środowisk (m. in. Klub Gazety Polskiej w Andrychowie, Stowarzyszenie Teraz Andrychów, środowiska solidarnościowe i kościelne) do nakłonienia mnie do stworzenia komitetu wyborczego wyborców i ubiegania się o stanowisko burmistrza Andrychowa. Nie mogąc i nie chcąc zawieść pokładanych w mojej osobie nadziei, postanowiłem pozytywnie odpowiedzieć na te oczekiwania.

Pragnę jednocześnie wyrazić przekonanie, że w życiu lokalnej społeczności szyldy partyjne pozostają na dalszym planie. Ważniejsi są konkretni ludzie i ich zaangażowanie w sprawy publiczne. Dlatego deklaruję chęć współpracy z wszystkimi osobami i środowiskami, które chcą podjąć dzieło naprawy naszej Gminy po czterech latach zastoju. Myślę, że potrafimy ponad partyjnymi podziałami, odkładając daleko na bok polityczne sympatie i antypatie, podjąć razem budowę przyjaznego każdemu naszego andrychowskiego domu.

Zgodnie z tymi zasadami powstaje lista kandydatów na radnych w zbliżających się wyborach samorządowych. I chociaż „serce mam po prawej stronie”, szanuję wszelkie przekonania i różne poglądy. Dlatego też zapraszając do współpracy kandydatów na radnych miejskich stosowałem i stosuję jedno podstawowe kryterium – przekonanie, że są to osoby, które chcą i mogą jak najlepiej służyć naszej Małej Ojczyźnie.

Zapewniam Państwa, że na liście Komitetu Wyborczego Wyborców Krzysztofa Kubienia Razem Andrychów znajdziecie wyłącznie prawych, uczciwych, kompetentnych, pracowitych i oddanych lokalnej samorządności ludzi. Większość z nich to działacze doskonale znani i cenieni w swoich środowiskach a nawet w całej Gminie Andrychów. Reprezentują oni szeroką gamę środowisk, które z pewnością aktywnie zaangażują się w pracę na rzecz poprawy warunków życiowych mieszkańców naszej gminy i na rzecz rozwoju Ziemi Andrychowskiej. Niech różnorodność poglądów i bogactwo inicjatyw będą naszą siłą!

Szanowni Państwo! Mieszkańcy Gminy Andrychów! Gorąco proszę o udział w tegorocznych wyborach samorządowych oraz poparcie mojej kandydatury na stanowisko burmistrza Andrychowa. Proszę także o zagłosowanie na przyszłych radnych miejskich z listy KWW Krzysztofa Kubienia Razem Andrychów. Zapewniam, że jako ludzie na stałe związani z tą ziemią, nie zawiedziemy pokładanych w nas nadziei.  
Krzysztof Kubień

LinkWithin