19 września 2012

Ludzie piszą. Jest wesoło, a może być jeszcze bardziej

Otrzymaliśmy maila od Pana Staszka z Andrychowa i publikujemy go w całości ku pokrzepieniu serc i poprawie humorów zepsutych doniesieniami z placu budowy mostu na ul. Krakowskiej. Zgodnie z wolą nadawcy list dedykujemy burmistrzowi i jego zadowolonej ekipie.


Witam serdecznie. Pisaliście już na blogu o nowej stronie internetowej Urzędu Miejskiego. Chciałbym dorzucić parę groszy od siebie. Według mnie, z tą nowocześnie wyglądającą stroną jest jak z wyścigowym samochodem kupionym na niedzielne wyprawy do kościoła. Cóż z tego, że ładnie zaprojektowana, kiedy nic ciekawego tam się nie dzieje. Nie mówiąc o prędkości z jaką pojawiają się zmiany. Za to jest na niej sporo niezamierzonego humoru.
 

I tak w zakładce KOMUNIKATY W URZĘDZIE czytamy: Intensywne opady deszczu! Uwaga na niebezpieczny alkohol z Czech! A obok fotka z kapelą podwórkową. No ładnie się PAŃSTWO bawi:)




Paru rzeczy mi na tej stronie brakuje. Mam kilka propozycji. Może warto by umieścić tam zestawienie największych hitów zespoły Łzy:

  1. To ja „Narcyz” się nazywam;
  2. „Oczy szeroko zamknięte”;
  3. „Ja nie lubię nikogo”
  4. „Nie wiem, nie wiem”;
  5. „Puste słowa”;
  6. Niejedna „Agnieszka” z nami zamieszka.

Albo indeks piosenek zakazanych np.:

  1. „Autobiografia” Perfekt;
  2. „Co ja tutaj robię?” Elektryczne Gitary;
  3. „Był sobie król” Zespół Reprezentacyjny;
  4. „A u sza la la la, mam dwie lewe ręce” Shakin Dudi.

http://www.nowiny.andrychow.eu/index.
php
/nowiny/najwaniejsze/
1856-andrychow-przywita-grzegorza

 W poczekalni urzędowej listy pierwsze miejsce powinien okupować Rysiek Rynkowski i jego „Wypijmy za błędy”. Rysiek jeszcze tylko dwa sezony! A w zakładce arcydzieła sztuki filmowej widziałbym produkcję z 1989 roku w reżyserii Arthura Hillera pod tytułem „Nic nie widziałem, nic nie słyszałem”.



Liczę, że za Panów pośrednictwem moje propozycje dotrą do Urzędu Miejskiego. Nie zastrzegam żadnych praw autorskich. Niech zżynają ile wlezie! Serdecznie pozdrawiam i zastrzegam, że jeszcze się odezwę.



Nazwisko i imię do wiadomości administratora bloga.



Panie Staszku, odzywaj się Pan ile dusza zapragnie. Już się nie możemy doczekać! Każdy pomysł na ubarwienie naszej szarej rzeczywistości witamy z otwartymi rękami. Dziękujemy za maila i zapraszamy do odwiedzania naszego bloga.

LinkWithin