14 września 2012

Ludzie piszą. Kim jest nowy kierownik wydziału?

Publikujemy kolejny list, który otrzymaliśmy drogą mailową. Jego autorem jest Pan Arkadiusz z Osiedla Lenartowicza. Sprawa jest ciekawa i warta wyjaśnienia.  

„Witam serdecznie, przeczytałem właśnie Panów „Felieton z przymrużeniem oka. KS Urząd Andrychów. Burmistrz niczym Prezes?”. Uśmiałem się do rozpuku, ale pod koniec mina mi zrzedła. Napisaliście, że konkurs na kierownicze stanowisko w urzędzie wygrała Agnieszka Gasparska z Bielska-Białej i że nie wiecie, kto to jest. Poszperałem trochę w necie i trafiłem na to nazwisko w dwóch miejscach i oba są związane z PZU.

Pierwsza informacja to wyniki zawodów narciarskich o Puchar PZU Kluszkowce 2008. Obok A. Gasparskiej na liście figuruje Tomasz Żak. Podobno obecny burmistrz Andrychowa pracował wcześniej w PZU, więc bardzo możliwe, że to o niego chodzi. Druga wiadomość to „Otwarcie kompleksu sportowego w Żegocinie”, gdzie wśród gości jest Agnieszka Gasparska, pracownik oddziału PZU w Krakowie. Nie wiem, czy to właśnie ta Pani wygrała konkurs na pracę w Andrychowie w urzędzie. Mam nadzieję, że chodzi o inną osobę, a nie znajomą burmistrza z byłej pracy. Proszę Panów o sprawdzenie tego, bo ja nie mam takiej możliwości.




Jestem trochę zdenerwowany, gdyż moja żona, andrychowianka musi za pracą wyjeżdżać do Włoch, gdzie sprząta i zmienia starszym ludziom pampersy, a ma studia i zna obce języki. Nie wierzę, że u nas zatrudnia się znajomych i to nie z Andrychowa, a nasi mieszkańcy muszą zostawiać rodziny i błąkać się po świecie. Pokładam nadzieję, że Panowie to wyjaśnicie i prawda okaże się inna. Bardzo serdecznie pozdrawiam i czekam na Panów reakcję. PS. To są linki do tych stron: 


Nazwisko i imię do wiadomości administratora.

Panie Arkadiuszu, miło nam będzie spełnić Pana prośbę. Nie znamy Pani Agnieszki Gasparskiej, ale zapewne burmistrz Żak przedstawi nowego kierownika Wydziału Turystyki, Sportu i Kultury UM na najbliższej sesji. Przy okazji poznamy jej kompetencje do pełnienia tego stanowiska. Na pewno zapytamy o doświadczenie zawodowe, m. in. w administracji samorządowej. Podobnie jak Pan, nie sądzimy, żeby to była znajoma burmistrza Żaka, choć rzeczywiście pracował on w PZU, ale jesteśmy ciekawi, kim jest zwyciężczyni konkursu na kierownicze stanowisko w ratuszu. Swoją drogą, w zdumienie wprawia nas fakt, że władze nie są w stanie znaleźć na wakujące stanowiska kompetentnych osób spośród andrychowian. Może dlatego, że same nie są stąd? Ciekawe, czy w przyszłych wyborach będą mieli tupet zwrócić się o głosy do andrychowian? Przecież poparcia mieszkańców sobie nie sprowadzą z innych miast?

Pozdrawiamy i tradycyjnie zapraszamy do odwiedzania nas na blogu.

LinkWithin