28 października 2012

Ludzie piszą. Gdzie jest gospodarz?



Napisała do nas mieszkanka Roczyn (dziękujemy i pozdrawiamy) zaniepokojona tym, co dzieje się w okolicach cmentarza w tej wsi. Wczoraj była tam na pogrzebie: „Bardzo smutna uroczystość. Mnie dodatkowo przytłoczył widok okolicy nekropolii w Roczynach. Nie mogłam zaparkować auta. Na parkingu dosłownie „śmietnik” - porozrzucane kręgi, asfalt, piasek, kamienie itp. 

Na poboczu dziury, wykopy, błoto. Po drodze natknęłam się na inne przeszkody i omal nie ugrzęzłam w glinianym poboczu. Zadałam sobie pytania: Gdzie jest gospodarz? Kto tutaj zarządza? Dlaczego taki bałagan? Czyja to jest własność? Proszę o przyjrzenie się temu faktowi, ponieważ Święto zmarłych tuż, tuż... Gdzie zaparkujemy swoje samochody? W załączniku przesyłam zdjęcia.
Pozdrawiam.”

Dziwi nas niezmiernie cała ta sytuacja, ale zdjęcia nie kłamią. Wszak sołtys jest częstym gościem burmistrza Żaka w ratuszu (widzieliśmy w telewizji, że nawet w kominku palą dla tak ważnego gościa). Podobno Roczyny traktowane są przez andrychowskich urzędników od inwestycji priorytetowo. A tu taki blamaż! Za parę dni my także wybieramy się na roczyński cmentarz odwiedzić groby krewnych. Czy śnieg wszystko zamaskuje? Nie liczylibyśmy na to. 

 
                             

LinkWithin