1 lipca 2012

Ludzie piszą. Co z tą transmisją sesji? Normalnie – nie wiemy.


fotka ze strony Urzędu Miejskiego
w Andrychowie

Napisał do nas Pan Arek z Andrychowa w sprawie transmisji czerwcowej sesji Rady Miejskiej. E-mail publikujemy w całości, dziękując jednocześnie za list.

Szanowna Redakcjo Razem Dla Andrychowa
Na wstępie chciałbym podziękować wam, że nie boicie się pisać o tym, co się dzieje w Andrychowie. Ja i moi znajomi chętnie czytamy wpisy na waszym blogu. My również widzimy, że wiele spraw w mieście nie idzie w dobrym kierunku, a inne stoją w miejscu. Do napisania do was skłoniła mnie ostatnia transmisja sesji w internecie. Mówiąc szczerze, takich nerwów to dawno nie miałem.

W najciekawszych momentach, gdy były odpowiedzi na pytania, połączenie zrywało się co pół minuty. Najpierw myślałem, że operator w ogóle zawiesił transmisję, ale odświeżyłem i pomogło, ale tylko na chwilę. Wiem, że na drugi dzień jest retransmisja, ale jak już coś robią to niech robią porządnie. Przecież ta firma od transmisji bierze za to grubą kasę. I co za to jest? Obraz praktycznie nieruchomy, bez zbliżeń, bo pewnie tylko odpalają kamerę i na koniec wyłączają. A do tego rwie się w najciekawszych momentach. To przez skypea i za darmo można taką transmisję zrobić. Na koniec jeszcze chciałbym się odnieść do tego, co burmistrz T. Żak mówił na sesji o Baszcie i imprezach Asteka. Niby wszystko się zgadza, ale na co dzień, nic się tam chyba nie dzieje. Kilka razy próbowałem tam wejść po południu i zawsze drzwi były zamknięte. Mam też spore wątpliwości co do sposobu promowania kultury w tym miejscu. Przesyłam fotki zrobione przed Basztą zaraz pod Dniach Andrychowa. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.




Nazwisko do wiadomości administratora

Odpowiemy, co wiemy, więc będzie krótko.

Nam też się transmisja rwała. Dzwoniliśmy po znajomych i wszędzie było to samo. Dlaczego? Nie wiemy.

Też żałujemy, że obraz z sesji jest taki ubogi. Jeden z radnych siedzący tyłem do kamery, na tej sesji poderwał się z miejsca i podszedł do mównicy, żeby go internauci po raz pierwszy zobaczyli od przodu. Wzruszenie na szczęście odjęło nam słuch. Dlaczego nikt nie obsługuje kamery? Nie wiemy.

Faktycznie, firma obsługująca transmisję bierze za to od magistratu ponad 2 tysiące złotych miesięcznie. W lipcu i w sierpniu sesji nie będzie. Czy dostaną pieniądze? Nie wiemy.

Też chcieliśmy kiedyś wejść do Baszty w tygodniu i nie udało się. Co się tam dzieje? Nie wiemy.

Na koniec fragment ulubionego przez nas powyborczego oświadczenia Tomasza Żaka

Szanowni Mieszkańcy Gminy Andrychów!
Serdecznie Wam dziękuję za zaufanie jakim mnie obdarzyliście podczas wyborów samorządowych.(...) Zmiana relacji między obywatelami a władzą w Ratuszu i nadanie miastu nowej energii oraz szansy na szybszy rozwój stanowią dla mnie priorytet. Problemy możemy rozwiązać tylko na drodze dialogu na partnerskich zasadach. Moja wygrana jest naszym wspólnym sukcesem. Wierzę że, będziecie mnie wspierać w realizacji potrzeb gminy. Decyzje, które dotyczą naszych problemów będziemy podejmować wspólnie.(...)

Cały tekst znajdą Państwo tutaj: http://www.mamnewsa.pl/newsy,1768-pierwsza-deklaracja-nowego-bumistrza

LinkWithin